Sunday, 17 August 2008

The following is an extract from Fung's Moonlight Resonance blog.


我的嫲嫲是月亮
網誌日期: 2008-08-14

細細個既時候,阿慶話嫲嫲好似月亮,初一十五不一樣。但係喺我腦海入面,只有八月十五既嫲嫲,只有佢好錫我地既片段…

記得細個既時候,我地做錯嘢,荷媽要打我地,嫲嫲一定擋喺我地面前,點都唔俾荷媽打我地…
我記得大熱天時,嫲嫲唔怕大汗揼細汗,都會行到去好遠嗰間士多,買我最鍾意既提子孖條返嚟,同我孖份食…

我記得我隻鐵甲人俾阿圓整爛咗,嫲嫲成晚唔瞓,幫我砌番好…
我記得嫲嫲好鍾意帶我坐電車,我成日喺電車度走上走落,追到嫲嫲氣喘,但係嫲嫲塊面永遠只有笑容…

我記得嫲嫲成日話,我地幾個就係佢既命根,佢一生人最錫既就係我地…
不過,呢啲都係十幾年前既片段。呢十幾年嚟,好似有一片烏雲遮住成個天空,將我地既月亮遮住咗。我腦海入面既嫲嫲好似唔見咗咁,我知道紅姨就係嗰片烏雲,係佢令我地唔見咗嫲嫲架!

嫲嫲,我地幾兄弟姐妹一直都等緊八月十五,等緊見番我地入面嗰個你…

The reason for putting this whole extract is because after I read it, I find it touching. So I thought of putting this up to share with those that view my blog. Hope you'll like the things written.

No comments: